Solidne i stylowe wyposażenie, dostęp naturalnego światła słonecznego, metraż i cena – to istotne kryteria wyboru idealnego biura. Jednak nie możemy zapominać o jeszcze jednym: odpowiedniej lokalizacji, skrojonej pod potrzeby zarówno nasze, jak i klientów oraz współpracowników. Dlaczego lokalizacja biura jest taka ważna?
Dobrze przemyśl, w którym miejscu wynajmiesz swoje biuro
Wybierając lokalizację biura powinniśmy wziąć pod uwagę szereg kryteriów i argumentów. Dobry adres np. w okolicy reprezentacyjnych części miasta to prestiż, ale też gwarancja, że potencjalni klienci z łatwością do nas trafią.
Biuro, które wynajmujemy powinno być dobrze skomunikowane, tak, aby łatwo do niego dojechać zarówno samochodem, jak i pociągiem (gdy mamy klientów z innych regionów), jak i rowerem i motocyklem. Ścieżki rowerowe w okolicy to ważny argument dla naszych pracowników, którzy co raz częściej zamieniają cztery kółka na jednoślady.
Warto, aby okolica, w której wynajmujemy biuro była bezpieczna, dlatego przed decyzją o wynajmie warto zrobić rekonesans okolicy, a nawet dyskretnie podpytać sąsiadów czy w okolicy jest spokojnie i bezpiecznie. Nikt nie lubi pracować w biurze do którego dobiegają nieprzyjemne hałasy czy gdzie klatka schodowa nieświeżo pachnie.
Warto upewnić się, że nasze biuro jest w okolicy terenów zielonych. Drzewa i parki to nie tylko ładny widok z okna, ale i możliwość spaceru w przerwie dla osób, które u nas pracują oraz gości.
Dobra lokalizacja biura to również zaplecze gastronomiczne. Jeżeli chcemy spotkać się z naszymi klientami na kawę lub biznesowy lunch, to dobra kawiarnia lub restauracja będą istotnymi atutami.
Warto też rozważyć wynajem biura tam, gdzie są zlokalizowane firmy z podobnej branży. Klienci często szukają miejsc, gdzie mają możliwość sprawdzenia usług różnych podobnych firm i wyboru najlepszej.
Biur w najlepszych lokalizacjach warto poszukać na naszym portalu. Jesteśmy przekonani, że znajdziesz takie, które będzie idealnie dopasowane do Twojej firmy!